KONZULTANTSKE USLUGE ZA SADAŠNJE I BUDUĆE IZNAJMLJIVAČE KUĆA ZA ODMOR

Želite izvući maksimum iz investicije, a pritom imati zadovoljne goste koji Vam se iznova vraćaju? Znate li na koliko detalja koji čine razliku treba uopće obratiti pažnju? Nemate vremena bavite se sa svim tim?

Zato smo mi tu da uskočimo.

  • Kako izvući maksimum iz lokacije i onoga što ista nudi
  • Zašto je važno što prije odrediti ciljnu skupinu kojoj se obraćamo
  • Koliko uložiti u sadržaje kuće? U koje sadržaje se isplati uložiti?
  • Važnost optimalnog pozicioniranja cijena
  • Kako odabrati ime i logo ville?
  • Što trebam znati o kategorizaciji kuće za odmor
  • Kako se komunikacijski prilagoditi svakom različitom gostu?
  • Koliko je danas važno biti drugačiji?
  • Kojim danas dostupnim marketinškim kanalima najlakše doći do željenih gostiju
  • Agencije – da ili ne
  • Društvene mreže i influenseri
  • Kako do direktnih rezervacija?
  • Storytelling – kako stvoriti kvalitetan content i zašto je važan?
  • Kako naći kvalitete suradnike za održavanje kuće, check in, check out, za održavanje hortikulture i bazena?
  • Kako do najboljih mogućih recenzija – komunikacija je ključ – tips and tricks
  • Welcome book – biti dostupan u svakom obliku
  • Ponude, računi, e-visitor, google account, web, zatvaranje kalendara i ostale manje zanimljive, ali iznimno važne stvari.

Cijene usluga se formiraju na temelju individualnih potreba.